Infolinia 800 109 509

Wsparcie techniczne dla użytkowników eMaklera

Wszystkie biura nieruchomości korzystające z systemu eKOMAKO Makler Nieruchomości objęte są programem wsparcia technicznego. Nazywamy to Standardowym Serwisem.

Stale rozwijamy i doskonalimy nasze oprogramowanie. Ale jako nieliczni rozumiemy, że ważne dla naszych Klientów jest wsparcie techniczne - serwis programu lub usług dostępowych.
 
Podstawowym sposobem kontaktu jest e-mail, zespół wsparcia technicznego odbiera Państwa zgłoszenia po adresem eMakler@komako.pl
 
Dzięki takiemu kontaktowi każde Państwa zgłoszenie jest odpowiednio procedowane oraz podniesiony jest poziom bezpieczeństwa danych (dostęp do Serwisu mają tylko uprawnieni użytkownicy). Kontakt mailowy:
  • Pozwala łatwiej przekazać informacje przez podanie numerów konkretnych ofert lub nadesłanie skopiowanych obrazów ekranu, na których wystąpiły problemy
  • Zgłoszenia można nadsyłać przez całą dobę
  • Zgłoszenia są odbierane przez grupę administratorów
  • Może służyć zbudowaniu lepszej polityki bezpieczeństwa danych, np. do określenia grupy uprawnionych użytkowników systemu, którzy mogą zgłaszać takie polecenia jak blokada użytkownika

Dla wygody Państwa dajemy również kontakt telefoniczny z biurem obsługi Klienta pod numerem +91 4312001 (godz. 9-17)

Dla Klientów, którzy chcą rozszerzyć zakres Serwisu Standardowego proponujemy Rozszerzony Serwis Techniczny.

Program dla biura nieruchomości

ZAPYTAJ O ROZSZERZONY SERWIS TECHNICZNY eMAKLER: